Tuesday, August 24, 2010

Salam

Aper perasaan korang menyambut Ramadan tahun ni? Rasanya momentum kalau banding dengan tahun dulu2 makin kureng. Aper sebab ye????. Mungkin usia dah menginjak tua.....kiter pun makin penat melayan kerenah jem ari2 yg tak penahnya nak surut.... yg lagi tak syoknya dulu korang boleh dapat kuih 5 singgit lani RM0.40 seketul. Pergh ......

Kalau dipikir2 memang memeningkan palo.... sebabnya gaji duk takuk tu gak. Adalah increment tapi tak selari ngan kenaikan kadar inflasi. Tunggu pengumuman bonus oleh gomen pun cam takdo harapan jer. Balik2 yg dapat bonus dak Felda jer...aper kakitangan gomen yg lain tak layak dapat ker?. Tapi biler pikir balik ader gak bagusnya sebab peniaga ni ader semacam penyakit ....naik harga barang pantang dengar orang gomen dapat bonus. Naik jer taunya turun tarak.

Apappun aku akan cuba bertabah semoga kedatangan AidilFitri kelak akan membawa sinar baru dalam hidup ini.
There was an error in this gadget