Thursday, January 6, 2011

Tak faham aku


Pagi tadi masa on the way ke tempat keja aku terserempak dgn sebuah kenderaan yang terbakar. Memula tu terdetik dalam hati "sape pulak bakar sampah tepi jln pepagi buta ni". Biler dah dekat baru nampak ntah sebuah kete ke mpv ke aku pun tak sure terbakar. Jalan memang agak perlahan memasing sibuk menoleh arah tersebut. Hati aku tetiba berdebar sebab ni 1st time terserempak siap bayangkan org tu tak dapat kuar....ciannya.


Kebelakangan ni memang banyak keta yg accident terbakar... nape ye. Pagi ni plak memang hujan lebat tapi masih tak dapat memadamkan maraknya api tersebut. Aku mula tertanya2 adakah sebab penggunaan ron95.....rasanya bukan aku sorang je yg tertanya. Tapi aku hairan naper kerajaan masih membisu bila ada yg cadangkan agar dibuat kajian mengenai ron95. ada yg kata kat M'sia tak sesuai sebab cuaca kita panas. Tak taulah.....

No comments: