Tuesday, December 28, 2010

Aku keliru

Ku panjatkan kesyukuran kehadrat Ilahi atas beberapa perkara yg berlaku kebelakangan ni. Memula dapat saman atas nama aku yg ketanya dibawak oleh adik aku hangin gak satu badan...tambah hangin lagi bila nak bayar saman asik offline gak. Agak bila dah reda je keributan dan kesibukan org berpusu ke kaunter bayar saman aku pun suh adik aku gi bayar....aik majik sungguh tetiba je dah bayar.

Poning memikirkan bender tu sampai ari ni ...saperlah hamba Allah yg tersilap bayar....eh salah memula dapat saman memang keliru sebab kena saman pun saman ekor. Cek schedule memang tengan keja masa kena saman tu...bila masa plak keta Sawi tu sampai kat SB. Biler nak bayar plak polis tu kata dah bayar. Tambah keliru dibuatnya. Apapun amat bersyukur sebab benda tu dah settle.

1 comment:

Zura Tahir said...

mmg keliru....tersgt keliru..sapa hamba allah yg baik itu..