Monday, January 18, 2010

Hati-hatilah


Minggu lepas kawan aku ada hantar satu gambar yang agak mengerikan tapi taknaklah aku letak kat sini. Sadis sungguh. Namun begitu banyak pengajaran yang boleh kiter ambik dari peristiwa yang berlaku. Ia berkenaan seorang wanita yang telah meletakkan gambarnya kat dalam facebook gambar plak sumer dalam keadaan seksi yang teramatnyalah pada aku.


Aku rasa kalau korang sumer tengok pun mungkin akan berpandangan sama...tapi mungkin juga akan ada segelintir yang beranggapan ia tidak seksi plak tak taulah aku nak kata aku. Ini aku tujukan pada orang yang Islam. Tak lama lepas tu siwanita ni berkenalan dengan seorang lelaku dan akhirnya membawa kepada kematiannya. Citer sebenar aku pun tak pasti sebab tak diceritakan secara detail. Tapi kalau tak silap aku minggu lepas pun ader masuk surat khabar pasal 3 gadis kita yang termengandung lepas berkenalan melalui laman web sebegini.


Cumer mesej yang aku nak sampaikan sesaper yang rajin melayari facebook, twitter atau yang seangkatan dengannya berhati2lah dengan lelaki buaya dan hidung belang ni.

No comments: