Friday, January 15, 2010

Salam

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia

Hai kengkawan...... diam tak diam dah masuk hari ke 15 kita ditahun 2010 dan lani baru aku berkesempatan nak update blog aku. Beberapa hari lalu kesibukan tugas memaksa aku meninggalkan seketika rutin aku update blog ni.

Muqri pun dah berumur setahun lebih gigi dah nak penuh pun makan pun dah tambah selera kalau aku beli bun tu sesenang je dier abiskan. Kalau tahun lepaih kene tolong abiskan separuh baru bagi kat dier. Tu citer pasal anak aku. Tang aku cam biasa berat badan pun maintain lagi hehehe woit kene control gak makan kalau idak takut gak mencanak2 naiknya. Bukan aper lani orang mati sebab lebih makan semalam masa kuar makan ngan kawan aku dier tak abis ayam tandori yang dibeli pehtu dier mintak aku abiskan aku jawab space ader lagi tapi nak tinggalkan utk udara kang kalau aku sumbat lagi mengah dijawabnya nanti.

Aperpun tahun baru ni aku melihat 1 Malaysia harga barang dah naik aku pun tak tau adakah itu makna sebenar 1 Malaysia. Aperpun aku mengharapkan akan ader sedikit harapan yang boleh aku sandarkan pada kepimpinan sekarang dalam memacu kearah kemajuan rakyat Malaysia.

No comments: