Tuesday, November 10, 2009

Kesinambungan

Nampaknya PM baru kiter ni dah meneruskan kesinambungan dasar flip flop PM terdahulu. Syabas diucapkan sebab berjaya membikin rakyat marhaen ni pening kepalo. Hari ni buat dasar esok mansuh. Naper ye?. Tak buat study dulu ke sebelum announce?. Tak pun kepalo otak tu terlampau berserabut. Yelah tak calang-calang orang mana boleh perintah negara. Ader yang baru perintah keluarga pun dah terlingkup ni plak negara.

Yang lawak tu baru je announce beberapa jam unjuran pertumbuhan negara biler kene interview jer dah lain plak angkanya dari 9 boleh jadi 6 plak. Ish ish saper penasihat ni?. Kot ye pun nak % janganlah sesuka ati jer ubah fakta kang terlampau banyak orang kater auta plak.

Kater mantan PM Tun Mahathir seorang pemimpin tu bukan saje kene bersih tapi kene juga kelihatan bersih. Sama gak situasi ni bukan sajer benar kene jugak kelihatan benar.Sekarang ni saper yang senyum .......? Tentulah Pak Tahir sebab tak payah hantar kete WBS nye pegi inspection Puspakom hehehe.

No comments:

There was an error in this gadget