Thursday, December 3, 2009

Doa

Biler masanya kiter sering berdoa?. Rasanya selalunya masa dalam kesusahan tak pun masa nak mula makan tak pun masa nak mula miting. Aper plak isi doa kiter .........mestilah mendoakan kebaikan diri, ibu bapa, dat umat Islam umumnya. Doa yang tak baik takleh ker?????

Cam doa Nik Azizi utk PM kiter kalau tak nak kasi duit royalti minyak hehehe. Tu pun doa gak.
Dalam situasi ni satu pihak merasakan diri telah dizalimi maka wajar dia memohon terus dari Yang Esa supaya dipulangkan haknya jika masih tak nak maka didoakan bala utk pihak tersebut. Bender ni pun jadi isu.... pada aku lantaklah Pak Nik nak doakan aper pun tak kan nak berdoa pun nak mintak izin. Lagi pun kalau yakin tak salah nak takut aper. Bender ni pun dah jadi mudah sebab PM dah tau ader yang mendokan tak baik untuk dier maka dier boleh pulak berdoa agar disiahkan dari sebarang bala bencana. Tak pun mintak masjid2 seluruh negara berdoa bagi pihaknya plak. Kiter tengok plak doa saper yang lebih mustajab. Aisemen lawan doa plak. Yelah baik lawan doa dari lawan tumbuk. Lagi best kalau lawan main playstation hehehe.

Allah Maha Penyayang dan Mengasihani. Berani kerana benar takut kerana salah. Tapi rasanya kebelakangan ni ramai yang salah pun berani gak hehehe aper nak takut kubur masing2 sendiri jagalah kater sesetengah tu.

2 comments:

|| NaFiRaa || said...

sokong!!! jaga diri masing2.. yang mana nak bertumbuk tu biar lantak lah!!

Zura said...

lantaklah kamu wahai manusia sejagat...

There was an error in this gadget