Wednesday, December 16, 2009

Potong

Lani glemer betul ayat potong ni sampai masa kenduri kawin pun ader yang betul2 guna ayat ni. Kawan aku citer baru ni dier pegi kenduri kawin tapi pelik naper plak sonyap jer takde kompang langsung. Rupanya dorang saje buat gimik masa acara potong kek baru kuar budak kompang nyanyi lagi potong aper lagi berderailah tawa hadirin yang datang. Aku yang dengar citer tu pun tak tahan. Cumer nasihat aku pada pak menteri kat luar tu janganlah sensitif sangat... potong ni cumer istilah jer lagipun bender ni dah jadi kpi kiterpun .......hehehe potong koslah.

2 comments:

Zura said...

boleh plak cm tue erk...hahaha

zh-ena said...

tu la hal yg kecik pun nak diperbesar2kan..Potong jea

There was an error in this gadget