Tuesday, December 29, 2009

Salam tahun baru

Selamat meyambut tahun baru semua. Lani aku agak bz hehehe bz bercuti. Waaa ingatkan nak masuk cuti dalam tabung tak jadi plak sebab AmirMuqri demam campak. Jadi sebagai ibu yang prihatin aku pun kene amik cuti.. Takut wooo buatnya masa aku dah tua dan sakit nanti dier jawab....
"Muqri bz lah mak banyak keje kat opis takleh amik cuti"
Waaaaaaaaah masa tu memang berendam air mata aku dibuatnya. Apepun itu bukan satu jaminan tapi sekurang2nya aku telah buat yang terbaik untuk anak aku hehehe. Dan yang penting aku kena berusaha untuk menjalankan amanah dan tanggungjawab sebagai seorang ibu...cewah.

3 comments:

nizaa said...

insya Allah..doa2 dia tak cakap camtu...hehe. anak soleh...

http://kancilbiru.blogspot.com/

Zura said...

wah...ibu mithalilah ko nie ye...hihihi...tido klau budak tue nangis pun xsado...

AmirMuqri said...

hehehe tulah pasal kalau dah tertido tu memang liat sikit nak bangun takpe ayah dier ade kekeke

There was an error in this gadget