Wednesday, October 14, 2009

Berakhir sudah sebuah penantian

Haaaaaaa lega rasanya.Semalam berakhir tempoh penantian aku selama 2 minggu.Bukan aper pun selama 2 minggu ni aku dilarang pasang heater keter hehehe almaklumlah baru jer pasang tinted. Bukan aper aku tak mau jadi macam sesetengah keter yang aku jumpa kat jalan tu tinted dah cantik tapi tang line2 kat heater tu mengelembung. Dah tak lawa dah......bukan sikit duit tu sekali buat kurang2 pun RM5++.Antara larangan kalau kiter pasang tinted ni 2 hari takleh naik turun cermin tingkap, 2 minggu takleh pasang heater, sebulan lak tak leh gantung beruang/aper2 yang setara dengannya.Pehtu selama-lamanya takleh cuci dengan bahan yang ader kandungan alkohol cukup bersihkan guna air biasa jer.Tinted yang aku pasang ni dari jenis Ray Tech/waranti selama 5 tahun.Alhamdullilah sejuk sikit kalau duduk masa panas terik pun.
Lepaih ni target nak ganti alas kaki keter plak nak beli jenis getah 3m tu aku pun tak tau nama sebenarnya.Tapi kualitinya memang baiklah.Dulu keter lama aku pasang jenis cap ayam sekejap jer dah rosak terutamanya tang driver sebab masa tu aku selalu pakai kasut tumit tinggi so dah berlobang sikit.Lani dah lama aku tinggalkan kasut jenis tu.
Pehtu plak nak pasang modula kit.........nampaknya tak boleh lagi kot sebab bulan 6 tahun depan road tax mati hehehe kene kumpul duit tu.Keter ni kalau dilayan memang tak abis2.

No comments: