Friday, October 9, 2009

Makan-makan

Fuyoo memang best makan kat Bank Rakyat tadi.....siap bawak balik ole2 lagi. makan toksah citerlah memang meriah. yang lucunya masa aku nak masuk bank tadi kebetulan terserempak ngan sorang kawan kerja ni Kak Jie namanya tengah terpinga-pinga sebab sangkanya bank tak bukak. apa lagi aku pun ajak dier masuk sekali lepaih perkenalkan diri kitorang pun makan2.Aku datang ngan mak Datin sorang ni....saje je aku usung dier sebab aku tau dier tu memang pandai cakap punye......dahlah aku dah lupe muke Pn Shaniza tu. selama ni calling jer nak nego harga pun main cal je sekali je penah jumpa..tu yg aku pun dah lupe camna muka dier.sory ye takde gambar almaklumlah tipon aku jenis yg basic function.

No comments:

There was an error in this gadget